Annandag-mellandagsrea

Idag började rean. Jag var nere en sväng på stan, men det fanns faktiskt väldigt lite. Köpte en randig stickad tröja ifrån Noa Noa som var jättemysig! Jag älskar Noa Noa, dom har alltid så fina färger! :) Älskar framför allt den grönblåa färjen som passar perfekt ihop med brunt :) Även de rosa färjerna är snygga! Ja, den var iaf ett riktigt kap. Bara 400 kr behövde jag betala :D ^^ Sen köpte jag en vit kofta på H&M också. Den var dock inte på rea, men det är ju alltid billigt på H&M.

Var ute en snabbis hos Corona idag, han inte rida för släkten skulle komma klockan 4. Det känns seriöst som att man lever på julmat de här dagarna. Tur att det bara är en gång om året :P

Jag kan säga att jag har träningsvärk av yogan! :P haha. Jag körde ju bara introduktispasset!! Imorogon ska jag köra det riktiga passet. Får se hur jag mår på torsdag då ;)

Fest på torsdag eller fredag, ska bli nice^^ Har inte jättehöga förväntingar, men det blir väl vad man gör det till. Måste ju iaf dricka upp vodkan :P Sen söndag är det nyår :) Hoppas det blir kul :) ^^

Nu ska jag tillbaka till släkten.


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Härligt med lite shopping :) Ja va också nere på stan en sväng, men så otroligt mkt folk så vi kunde kanppt röra oss hehe :P


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback