Fest ^^ =D

Fest hos Johanna igår. Askul fan =D Roligast blev det framåt ett tiden tycker jag, när det inte var så jättemåga kvar. Det var soft då ; ) Borensbergarna drog typ vid halv två tiden och Linkan och Jolle vid kvart i tre kanske. Sen var det bara jag, Hanna, Alex och Phillow kvar =) Slappade hela natten typ. Somnade vid halv sju kanske. Vaknade kanske halv nio. Sen städade vi och så. När Pillow och Alex hade åkt hem så drog Hanna och jag till Donkan och bakis fettade, våran lilla tradition ; ) haha.

Idag skulle ju jag plugga hela dagen, men va fan.. palla!! två uppsatser minst 6 sidor styck plus lite andra saker. Jag struntar helt i det. Det känns bra. Fys test imorgon då. Yeah, härligt det ska bli! Eller inte =P


Over and out.


Kommentarer
Postat av: johanna

vi är så jävla döda. :)

2006-12-18 @ 10:08:39

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback