Första dagen-måndag

Ja, så idag var ju första dagen på Infokomp. Det var fan askul! Asså jag trodde aldrig att jag skulle kunna längta till skolan, men nu gör jag nästan det. Nu är det ju förstås väldigt slappt i början eftersom allt är nyss och så, men ändå. Jag tror det kommer bli bra. Slatt skola, men ändå inte liksom. Perfekt helt enkelt. det känns ju helt konstigt att ha Historia och Samhälklskunskap och så, men ändå rätt kul =) Lite omväxling från månaders plågeri med kemi, fysik och naturkunskap. Men den tiden kommer ju även att komma på infokomp.

Idag kan inte jag rida förens klockan 9! Seeeeeeeeeegt!! men jag måste rida idag, hon har ju fått vila i tre dagar. Undrar om det blir rodeo idag? =P Red ju i torsdags och innan dess hade hon också vilat i tre dagar tror jag =P haha, undrar hur det här går.

Ha det bra!! =)  


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback