Fredag-skolan =O

Nu är det fredag och jag har varit i skolan HELA VECKAN!!! =O asså jag tror nästan att jag dör! det mest dampiga är ju att nu har vi slutat och jag SITTER KVAR!!! Det är ju något som aldrig skulle ha hänt innan. Har haft en lite jobbigare dag idag faktiskt. Har bara suttid vid datorn 2 lektioner av 3. Daniel i min klass har ju gått i min klass i ettan också. Det var ju ett sammanträffande =)

Tror inte det blir nått ikväll, pallar inte. Orkar inte stessa i stallet. Men ja.. Imorgon ska jag kolla på genrepet med Elli och Amanda och Maria och co. Deras solo =) Kan ju tyvärr inte komma på söndag.. då ska jag ha julbak med Hanna, Becka och Amanda. Det ska ju bli trevligt. Synd bara att inte renoveringen är helt klar än. Det är bara en liten bit som inte är tapetserad, men ändå..

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Juhannaa

linnea, fan vad bra vi är då, alltså jag trodde aldrig jag skulle palla en vecka. nerver ever men vad gör vi? jo vi i skolan en vecka :) so good for us. ^^ men en vecka till va faaan :D och ett par dagar efter det. :) we can do it.

2006-12-08 @ 13:24:28

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback