Fredag-skolan

Ja, så var det fredag igen jag har gått TVÅ HELA VECKOR I SKOLAN!!! =O Jag förvånar mig själv. Men den här dagen känns tung! Har så jävla mycket att göra, men jag pallar inte. Snart ska jag prata med någon från sjukhuset i telefon och fråga massor om depression. "/ trist. Sen måste jag göra en engelska presentation om en låt som jag inte har bestämt vilken jag ska ha än =P Jag vet inte hur jag ska hinna med allt i helgen. Jag förstår verkligen inte hur jag ska hinna!! Men det ordnar sig säkert, det måste det göra..

Imorgon är det fest ju, får tänka på det så kanska allt går lättare. Pallar inte att festa ikväll. Måste nog plugga "/

Hanna är sjuk =( både idag och igår. Hoppas du är frisk imorgon, det MÅSTE du vara!! =)

Yeah, om man skulle arbeta lite kanske? "/

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback