Fredag

Idag har jag försökt handla klart alla julklappar, men det gick tyvärr inte så bra. Jag köpte bara en "/ så det blir väl att springa på stan hela dagen imorgon också. Det är svårt att köpa julklappar ju. Jag har inga idéer i år. har ni några förslag? Jag har kvar att köpa till pappa, kusinen och två kompisar. Jag har iaf köpt en klänning till nyår =D skönt att få det avklarat. Så har jag köpt nyårssmink också ; ) Blev kanske lite för mycket till mig själv och för lite till andra. Men det får vi fixa till imorgon : ) Sjag köpa skor till klänningen också och smycken =) Någon som har skoförslag?

128810-15

Den ser inte mycket ut för världen, men den är söt tycker jag. Klassisk =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag tycker att den är ljuvlig :D vi kommer ju va hetast alltså ;D

Postat av: Johanna

fint :)

2006-12-27 @ 18:27:34
Hemsida: http://johannastic.webblogg.se
Postat av: Junitjej

Jättefin klänning!

2006-12-27 @ 20:27:39
Hemsida: http://junitjej.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback