Ingen ridning "/

Det blev ingen ridning ida tyvärr. Jag åkte ut till stallet klockan kvart i åtte i morse, men ridhuset var bokat! Jag trodde inte att någon skulle komma så tidigt. Ridhuset är bokat typ hela dagen idag så Corona får vila, men inte jag. Jag har precis kört ett yoga pass. Jag måste säga att det redan går lite bättre! Jag är imponerad! Igår var jag faktiskt ute och sprang också :) Det var väldigt länge sen! Sånt hinns ju inte riktigt med när man har skola och häst och sådär. Men det gick faktiskt förvånandsvärt bra! Sprang bara en halvtimma, men ändå. Mina triathlonplaner kanske börjar komma fram igen? Frågan är om mina knän håller nu? Troligtvis inte. Men försöka går ju alltid :)

Kommentarer
Postat av: Askungen

Tro på dig själv då tror allt på dig...

Postat av: Askungen

Men ibland är det omöjligt, som IKEA säger att ingenting är omöljligt men vissa delar av livet gör det omöjligt, eller hur?

2006-12-29 @ 12:11:26
Hemsida: http://www.askungengwall.blogg.se
Postat av: Askungen

Gott nytt år!

2006-12-29 @ 12:11:31
Hemsida: http://www.askungengwall.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback