Julafton.

God Jul på er alla glada bloggläsare :) Jag kom på att jag inte hade bloggat något idag. Tänkte göra det förut, men det hans inte med.

Imorse klockan 6.20 var jag i Ånestad på "julfrukost". Det var faktiskt jättekul att träffa alla som man inte träffar så ofta nu för tiden. Man blir lite nostalgisk av det hala faktiskt. Tänk att bara för några typ tre jular sen så var det där mitt liv! Det var ju nästan hela min kompis krets "/ Men det vaar ju faktiskt bra tider, som man saknar <3 Jag var inte där så länge, dom skulle ju rida och så, men det han inte jag med. Jag åkte iaf ut till Corona vid typ 9 och sen var det bara hem och göra sig iordning. Ta på sig klänningen och så ;) Jag känner mig verkligen uppklädd i den :P men det är underbar. Jag älskar den bara mer och mer. Den får en nia i betyg, kunde fått en tia om jag haft en storlek mindre. Nu är iaf min släkt här. Dom har varit här sen halv ett ungefär. Ätit julbord och sådär. Jag tycker ju inte om något som finns på julbordet egentligen, men jag brukar få lite bulgursallad och så :) sen finns det ju alltid farmors kola och annat gott ;) haha. Var ute hos Corona en sväng också. Kusinerna och min brorsa (!!!!) följde med. Hon var så söt, lille vännen<3 Snart är det julklappsutdelning och jag har ångerst. jag har köpt så dåliga paket, jag skäms verkligen. Jag har ju bara köpt till min bror, min pappa och min mamma också det är ju lite pinsamt. Jag får försöka gömma mig så mycket som möjligt. Jag hittade ju faktiskt en jättebra julklapp till min kusin, men den var slut när jag skulle köpa den igår, så jag han inte köpa något mer "/ Det blir väl inga stora överaskningar i paketväg för mig. Jag har ju inte önskat mig något direkt. En yoga matta, pengar ja, det var nog allt =P och jag vet att jag kommer så minst av alla, som mamma säger till mig varje dag. Jag bryr mig fakttiskt inte, jag gör verkligen inte det. Orka julklappar liksom. Med risk för att låta snobbig, det ligger ju faktiskt något i det mamma brukar säga "Linnea, för dig är det ju julafton varje dag".

Nu måste jag gå och skämmas över mina julklappar. (Hoppas på bra reaktioner)




Det blev inte så farligt :P De såg glada ut iaf  :)
Jag fick faktiskt oväntade presenter! =O Jag trodde ju bara jag skulle få pengar typ och yoga mattan. Men det trillade visst ner en hel del kläder i paketen. Mest myskläder dock, men det är ju alltid nice^^ Så fick jag några filmer, en bok, en ursnygg skalkniv ; ), nya löparskor <3 (I'm in love!) och lite annat smått och gott : )

Nu har jag tagit på mig myskläder och parkerat här framför datorn. Soft^^

128810-18 Har haft på mig örhängena och halsbandet som jag fick av Amanda och Elli! Jättefint :D Tack ^^ Ni är bäst <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

GOD JUL min lilla linnea


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback