Juldagen

Nu är julafton över och det känns fasktiskt ganska skönt. Det är ju verkligen mysigt med jul, tr5äffa släkten och sådär. Men sämtidigt så är man så glad när det är över, allt kaos, så man får slappna av lite, ta det lugnt och bara vara för sig själv :)

Jag har nyss provat min
Yoga-DVD. Jag körde bara indroduktionspasset på 20 minuter, men jag är helt slut!! =P haha. Jag ska ge lite feedback om den när jag provat det riktiga passet. Tror inte jag hinner med det idag, men kanske imorgon. Om en timma ungefär ska jag ut till Corona<3 Men jag får skynda mig lite för klockan 3-3.30 måste jag vara hemma för klockan 4 ska vi varqa hos farmor och äta lite julmatsrester ;) Men jag orkar inte klä upp mig idag. Det blir nog slappis dag. Men det är ingen i min släkt som bryr sig, alla är ju mjukisar :P haha.

Jag är iaf jättenöjd med julafton =) Men nu måste jag sätta fart så jag kommer igång med dagen.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback