Julkänslor - ja, tack!

Slapp dag som vanligt idag då. Först svenska, skrev utvärderning eller nått, sen vare lunch då kom Hanna lite sent =P Sen vare bara att sitta vid datorn resten av dagen. Fick lite panik först när jag pratade med min SO-lärare. Jag sa att jag var långt ifrån klar och då sa hon "men det är bara att du skriver en analys utifrån genus perspektiv , sociekonomisk status osv så kan du lämna in det till mig idag" =O Jag fick typ panik, jag skulle ju inte kunna skriva typ 5 sidor på en timma =P haha. Sen sa jag iaf till att jag kunde skicka det till henne på mail, tur det. Hanna och jag gick typ halv två tror jag. Känns soft att man knappt vet vad man har för lektioner eller när man börjar och slutar ; )

Imorgon ska vi festa som fan. Supa oss redlösa och leva livet =P hahahahaha! Nej, jag vet inte hur det blir, men jag hoppas det blir kul =) Vill att Hanna ska vara med ju!! Vi köpte ju faktiskt vodka idag, så den måste ju användas! Hannaaaa!!

Det känns lite konstigt när jag tänker på att jag har bytt skola. Men ändå, det är det bästa jag någonsin gjort tror jag xD infokomp är mycket bättre än berzan!! Det är faktiskt riktigt kul personer där också, eller jag känner inte så många tjejer i klassen måste jag erkänna. Men dom jag känner är ju nice ; )

Idag när jag gick ner till ridhuset så snöade det! Eller jag tror det var snö =P kanske lite blandat snö/regn. Men ändå xD känns som att det kanske är jul iaf =)

Jag längtar till julen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du känner bara en?

2006-12-20 @ 14:35:53
Postat av: Linnea

eller tre?

2006-12-20 @ 19:48:09
Postat av: Johanna

alltså shit vad irriterande ! BIATCH .


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback