Jullov! =D

Det är faktiskt helt sant. Nu är det lov! Det är jullov. Det är lite svårt att förstå, men så underbart skönt! Kvällen ska jag bara ägna åt att ta det lugnt. Jag ska bara dricka te och lyssna på jättegammal musik, soft ; )

Nu måste jag säga en sak till alla som läser min blogg. Jag är ingen snobb! Jag är verkligen inte det och jag vill inte framstå som någon heller. Jag brukar aldrig bry mig om vad folk tycker om mig, det är sån jag är. Jag bryr mig inte om vad folk säger om mig. Jag är den jag är och jag umgås med dom jag vill. Jag är inte falsk, jag är en ärlig person. Men jag avskyr (för det mesta) snobbar och vill bara säga att det kanske verkar som jag är snobbig om man inte känner mig. Men jag lovar, lär känna mig så kommer ni nog ändra uppfattning.

Så det var skönt att få det sagt. Nu återgår jag till att inte bry mig om andras åsikter igen.

Nu är det tre dagar kvar till julafton och jag har köpt två paket. Yeah, känns bra. "/  Blir väl att panik handla imorgon =P

128810-10    Ska jag köpa? ; )

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Ja, köp :)

Postat av: Johanna

haha, förlåt linnea för att jag fick dej på dem tankarna. vi kan va snobbiga tillsammans, :D haha. vi är aslika varann samtidigt om vi är lite olika som vi prata om :D men jag ÄLSKAR DEJ SÅ HILMA MYCKET och du är bbäääst i världen ! :D pusspuss

2006-12-22 @ 19:31:35
Hemsida: http://johannaericson.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback