Julpyssel

Nu har vi julpyssel i skolan och jag sitter här vid datorn som vanligt =P soft ass. Först gjorde vi julkort och sen skulle vi tydligen leka, vi skulle sjunga massa sånger och shit, men det var ingen som ville göra nått. Nu vet jag inte vad vi har, men det spelar ingen roll. Det är bara att slappa vidare ; ) Snart ska vi ha julbord, fy va äckligt! Men det blir ju nice med lite julstämning iaf =) Efter lunchen tror jag att jag, Hanna och Alex ska dra till stan eller nått. Palla det här.

Måste köpa julklappar! Det känns lite panik att jag inte har köpt några julklappar än och sen får vi bara halva studiebidraget "/ Vet inte hur jag ska klara det här.. men det ordnar sig säkert. Jag får köpa nått billigt. Har ingen aning om vad jag ska köpa, men jag kommer säkert på något.

Jag har förresten köpt ett par rosa lack pumps med platå från den där debbie =D Dom är jättefina, jag hoppas jag får dom snart =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken biatch , hahah :D


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback