kväll

Imorgon är det julavslutning! Det känns helt sjukt att den här terminen har gått så himla snabbt!! Men det är ju skönt. Nu är det bara en termin kvar till sommarlovet<3 Det ska bli skönt med lov faktiskt. Även att jag i princip har haft lov hela den här terminen =P Har inga direkta planer för lovet, så är det någon som vill göra nått så är jag alltid på! såklart.. Jag ska ha hårdträning under lovet hade jag tänkt. Slita kommer jag få göra, men så är det ibland. Jag måste ju kämpa lite nu och jag ska tävla i vår. Jag ska träna NH varje dag också tänkte jag. Och om det inte är halt så kanske jag vågar prova att lasta? =O eller? "/  Så ska jag träffa lite kompisar också som jag inte alltid hinner med annars "/ Festa såklart  =) Kanske Flen? Vill det iaf =P

Nu ska jag snart sova faktiskt.. Uppdaterar imorogn igen. Godnatt^^

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback