Nyår!

Imorgon är det nyårsafton och sista dagen på år 2006. År 2007 ska bli tt bättre år hade jag tänkt. Jag har faktiskt lite nyårslöften. Jag ska bli mer seriös! Jag ska verkligen ta tag i livet. Komma upp ur skiten. Jag ska börja om på nytt. Jag ska faktiskt göra ett ärligt försök. Går det inte så kanske det inte är meningen att jag ska lyckas i livet "/ Jag vill inte riktigt skriva här vad att bli seriös innebär, det skulle nog leda till att ni bara tycker jag är en väligt tragisk person "/ Men ni som känner mig väldigt bra vat nog vad jag menar.

Har ni några nyårslöften?

Har varit med Amanda lite nu på kvällen. Det var nice ^^ :) Jag säger bara "vårat gäng!!" Haha. Asså vi är fan tragiska allihopa. Men jag älskar vårat gäng ändå :) Vi förstår ju iaf varandra och det är ju bra. Alla har iaf nästan samma problem, det är ändå skönt på något sätt för då vet alla vad man går igenom liksom. Men efter nyår kanske det finns lite hopp även för oss? Hoppas det iaf. Nytt år, nya möjligheter. Stämmer det även för oss?

128810-29         128810-30128810-31                128810-32


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Bra blogg, du skirver kul och intressant (och det är inte bara för att jag också gillar hästar...)Keep up the good work!

2006-12-30 @ 21:40:57
Postat av: anna

hjälp mig och bestäm min nyårsoutfit..
kolla min blogg !

Postat av: Johanna

haha, jaadu, det ska nog gå bra min lilla linnea. jag behöver nog också börja om lite. men ärligt! va fan nu ska vi bli lite mer normala! eller åtminstonde ta tag i våra liv. skolan och träna! och skaffa oss normala vänner! HAHA :D love uuu,

2006-12-30 @ 22:32:33
Hemsida: http://johannaericson.blogg.se
Postat av: Anonym

men linnea, om jag tar shorts kan jag ta med jeans sen .. men om jag ska ha klänning måste jag ta med allt, tröja och det med.

2006-12-30 @ 23:39:22
Postat av: Anonym

jag gör som jag vill :)

2006-12-30 @ 23:49:59
Postat av: Stina

nice blogg..

2006-12-31 @ 00:25:15
Hemsida: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Sandra

Tack så mycket! ...och lycka till själv med skolan. Jag ska hålla tummarna! Gott nytt år!

2006-12-31 @ 10:45:56
Hemsida: http://flachsan.blogg.se
Postat av: Johanna

Tack for kommentaren i min blogg, gjorde hela min dag, haha :)

Allt bra tjejjen?

Mitt nyarslofte ar att bara ta det lugnt o njuta av vad jag har, jag har kampat jattehart for att fa det jag vill ha; en lycklig liten familj att jag liksom missat att jag uppnatt det, nu ska jag bara leva som om var dag kunde vara den sista :)

Hoppas du far en finfin nyarskvall! :)
Kram//Johanna

2006-12-31 @ 11:06:52
Hemsida: http://fizzle.blogg.se
Postat av: Amanda

LINNEA JAG SAKNAR DOM HÄR TIDERNA!

2008-08-23 @ 11:29:47

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback