Onsdag

Idag har jag ju tränat yoga som jag redan har skrivit om. Sen har jag öven varit ute och gått. Egentligen var det bara för att jag skulle köpa en tidning och så fanns den inte på mackan närmast så då fick jag gå lite längre :P Men det räknas väl också som träning? Hur som helst så var det inte riktigt så att jag sprutade av energi när jag kom till stallet. Men det gick ganska hyfsat att rida iaf. Hon var spänd i början och bara trippade förbi läktaren när musiken var på och det satt lite folk där. Jag blev lite trött på henne efter ett tag där, men som tur var så släppte det tillslut. Det blev lite bocksprång och så i galoppen, men jag klarade mig. Jag krävde bara lite för mycket helt enkelt. Men efter galoppen gick allt galant som vanligt :)

Man kanske skulle skaffa gymkort? Men jag hinner ju inte "/ Vilket dilemma.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback