Panikshopping-lördag

Idag var jag tvungen att handla alla julklappar efter som jag varit dum nog att inte göra det tidigare. Det blev ju lite stressigt och jag hade nog velat köpa mer saker faktiskt, men nu blev det som det blev. Jag köpte H&M-drömmklänningen som alltid är slut i en passande storlek för idag fanns den! =O :D Jag träffade Elli utanför H&M imorse. Vi var typ fört inne i affären och så av en ren händelse så såg jag att min storlek hängde där längst ut. Jag trodde aldrig jag skulle få den här chansen. Dom är ju slut så fort dom kommer in typ =P Nu får faktiskt till och med H&M i Linköping en klar femma :D Jag hängde iaf undan den och provade den mot slutet av dagen. jag kunde haft en storlek mindre så hade den nog varit ännu finare, men 36an funkade den med. Jag tänkte att jag skulle ha klänningen imorgon. Sen har jag ingen aning om när jag ska använda den igen. Jag kan inte direkt se något bra tillfälle just nu. Men det kanske kommer. Den var ju iaf väldigt billig så det gör väl inget om den blir en engångsklänning. Men lite synd är det att bara använda en sån fin klänning en gång.

Köpte skor också, dock inte de jag hade tänkt. Men jag tror nog att det här var ett bättre köp för jag kommer nog ha mer användning för dom här : ) Dom är faktiskt mycket finare i verkligheten än vad de är på bilden bara så att ni vet =P

Hoppade ju en hel del också, ekonomiskt och bra så här till jul ; )



 

Kommentarer
Postat av: Christian

tack för tipset.. men jag tror inte jag kommer orka vara så pass aktiv där att jag kommer att få någon gratis grej...

Postat av: Estelle

Fina skor!

2006-12-25 @ 16:22:22
Hemsida: http://estelles.blogg.se
Postat av: nicholina

klänningen är jätte fin :)..skorna också!

2006-12-26 @ 22:58:25
Hemsida: http://nicholinadenfina.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback