Shopping :)

Idag har jag varit på stan med Vickan :) Det var kul, träffar ju inte henne så ofta längre "/ Shoppade (hoppade ;) ) lite saker idag som jag är ganska nöjd med. Det blev bland annat en ögonskugga från make up store, två par örhängen från glitter, två ögonskuggor från maybeline, ett läppglans från body shop, en rosa penna och lite mer :) 

Mina rosa lackpumps kom idag :D Dom var lite stora, men jag tror dom blir perfekta om man lägger i en sula :) Älskar dom!! Dom är så himla hot!  

Nu ska jag åka iväg till stallet :)


Varför kan man inte lära av andras misstag?


Kommentarer
Postat av: Steph

allt från body shop är underbart :)

Postat av: Johanna

kul att du fått skorna nu :) vill se dem snart ! ses imorgon babe

2006-12-29 @ 23:52:24
Hemsida: http://johannaericson.blogg.se
Postat av: Debbie

Gu va kul att du blev nöjd!! :) Slit dom med hälsan, haha :) Gott nytt år!

2006-12-31 @ 19:03:03
Hemsida: http://dendardebbie.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback