Söndag.

Igar vad Hanna och jag hos Robon. =O Det var ju verkligen länge sen. Men vi är ju ganska spontana nu förtiden =P

Idag blir det att bara ta det lugnt. Ska ut till stallet om ett tag. Annars ska jag inte göra någonting. Och tack och lov så måste jag inte plugga!! =O Men det lär jag väl behöva snart igen. För jag ligger ju ändå efter i matten "/ men skit samma, det ska nog gå.

Imorgon blir det ny skola då. Ska bli kul faktiskt, men jag tänker inte så mycket på det. Det känns fortfarande overkligt på något sätt att jag aldrig mer kommer att gå i Nv1c. Aldrig mer den klassen, den klassen som var så bra. Men som jag sagt tidigare, jag har satt mig i den här sitsen själv så jag får helt enkelt ta konsekvenserna. Jag tror inte att det är någon som kan förstå att jag faktiskt är allvarlig. Jag skulle inte kunna fortsätta på Berzan. Ni förstår bara inte hur långt efter jag ligger och hur illa det verkligen ligger till. Det här var något jag måste göra. Men Hanna, du förstår. Det vet jag =)

Tack^^

Kommentarer
Postat av: Johanna

linnea, det är det bästa vi gjort. tror verkligen att det här var det rätta. eller jag vet nog det. det är nog ett mycket större beslut än vad vi har tänkt oss egentligen men det känns så himla rätt bara :)jag är stolt över oss! älskar dej linnea, vad skulle jag göra om jag inte hade dej? ärligt talat, jag vet fan inte vad jag skulle ha gjort. tack för allt :D lämna mej inte!

2006-12-03 @ 17:04:24

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback