Söndag

Idag ska jag ha julbak med Hanna, Amanda och Rebecka. Det ska bli trevligt. Få lite julkänslor och sådär, kanske till och med sätter på en julskiva =P haha ^^ 

Nu ska jag till stallet, ska rida idag =D har blivit massa trassel i veckan så jag har typ inte ridit någonting så det ska bli kul att få göra det idag.

Igår var jag och tittade på genrepet. Det var ju som vanligt kaos. Ingen visste någonting eller i vilken orning något skulle vara, skivar var helt fel och ingen visste vilket nummer som skulle va, proppen gick typ 3 gånger igår så det fick bli kadrilj i totalmörker. Ja, allt var som det brukar så att säga. Synd att jag inte kan komma och kolla idag. Jag vill ju se Elli, Amanda och Maria sjunga. Men jag antar att dom spelar in som vanligt så kan jag ju se bandet någon dag =)

jag läste faktiskt en bok igår som jag ska skriva redovisning om. jJag var tvungen att byta bok för jag skulle aldrig klarat den andra boken på en dag. Det skulle bli helt omöjligt, jättesvårt gameldagsspråk, jättelånga kapitel, liten liten text, och bara sååååå seeeeeeeeg. Så jag bad mamma ta fram den lättaste bok hon hade så tog jag den. Underbar och älskad av alla blev det =P haha, verkligen lättaste boken ju. Så idag så måste jag väl skriva den där recensionen, fan. 

Jag började faktiskt göra min samuppsatts igår =O Jag är riktigt stolt över mig själv. Har skrivit typ en halv sida, bara 9 ½ kvar då =P haha, nae, jag kan ju skriva 4½ till. Det räcker. 

Men nu ska jag iväg till stallet.^^ 


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback