Tisdag-sovmorgon

Idag har jag sovmorgon eftersom jag inte har något språk, SOFT!! =D Eller egentligen har jag studiestuga, men hahaha, vem pallar det när man kan vara hemma istället? ; ) Slapp fys testet igår, eller jag hoppade över det. Känns som det inte spelar någon roll, går jag inte får jag ig och går jag får jag också ig =P haha.

Jag får damp på att min dator är på lagning!! Jag fattar inte vad som hände med den, den bara slocknade en morgon och sen gick den inte att sätta på "/ jag har ju ändå bara haft den i typ 3 månader.. nu får jag iaf använda en dator som pappa tagit hem från jobbet, men jag har ju ingen musik eller nått här. det är so fucking boring! Så det är bara att skicka på msn, jag blir glad för vad som helst =P

Fest imorgon?! Hoppas det iaf, jag är fest sugen ffs, har varit det enda sen i söndags ; ) haha. Problemet är ju bara var vi ska vara. Vem har fest på en vardag? Hanna och jag ska iaf köpa dricka idag, om jag har pengar det vill säga "/


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback