Victoria's Secret Fashion Show

Izabel Goulart

Jag säger bara en sak.. HOT!! Victoria's secret fashion show, kan inte hjälpa att älska det <3 Det blir så himla coolt och mäktigt med allt runt omring, allt glitter, ljus, ljud, publik. Allt! Skulle inte varit fel att ha varit där och tittat, men det är ju bara att drömma och glömma. Så vida jag inte blir superkändis eller på något annat sätt blir stenrik. Man kan ju alltid försöka planka :P haha, som att det skulle gå. När man ser alla underkläder blir man ju lite sugen på att ha dom själv, men kanske lite onödigt. När skulle jag någonsin gå runt med ett par 2m breda vingar? Haha. Kan tänka mig att grannarna skulle stirra om jag gick ut och hämtade tidningen i det där :P

Min favorit är iaf Adriana eller Izabel, kan inte bestämma mig :P Vilken är eran?

128810-23Giselleadriana lima

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Oh I love it to :D

Postat av: Ida

Hot är verkligen rätta ordet, så läckert! :)

2006-12-28 @ 18:01:08
Hemsida: http://graceful.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

Yeaaaah!

2006-12-28 @ 19:37:17
Hemsida: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback