En vecka

För en vecka sedan låg jag nu under täckena med svullna ögon efter att ha gråtit mig till sömns. En orolig natt. Det känns som att det var evigheter sedan jag kom hem i tårar, men samtidigt kommer jag ihåg vaje sekund med Corona som om det vore igår. Jag saknar dig så himla mycket! Det är lättare att leva med nu. Jag vet ju att du har det bra. Men allt känns så tomt utan dig och livet saknar låga. Men idag tänder jag ett ljus för dig. Jag hoppas att du har allt du önskar. Jag hoppas att du inte glömmer mig, för jag glömmer aldrig dig. Jag älskar dig föralltid <3

image159

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej Linnea!
Oj vad jag har gråtit nu. Jag hade faktiskt inte läst detta. Har varit dåliga på att både blogga oh läsa andras bloggar på sista tiden. Förlåt. Hade verkligen intresse av att läsa hur det gick för dig och Corona då jag var i samma sits fast för oss gick det bra. Jag vet inte vad jag ska säga. Du har iallafall beskrivit det hela mycket fint. Tårarna rann som bara den. Jag grät när min ponny såldes men det är inte i närheten av vad du gått igenom. Hoppas det känns lite bättre nu iallafall. Jag kommer fortsätta och läsa din blogg, hur det går med loppen du ska pringa osv. Du kommer fixa detta. Ta hand om dig.
Kram Cissi


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback