I don't know how to deal with loss

Ibland känns det bra. Som att jag klarar det, att jag är stark, att jag ser allt helt klart och att jag tagit mig igenom det värsta. Sen finns stunderna då allt rasar. Utan förvarning väller tårarna fram och alla tidigare känslor av kontroll är bortblåsta. I don't know how to deal with loss. I mean how are you sopposed to handel the loss of someone that close to you? What do you do when you no longer have your best friend? When the center of your live no longer exists? Utan dig har mitt liv inte längre någon låga, ingen mening. För jag levde för dig. Du var mitt allt. Jag skulle göra vad som helst för att få allt ogjort. Men det går inte. Förlåt. Jag saknar dig, hela tiden. Jag älskar dig <3

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback