Monica

Jag pratade med Monica igår. Jag måste säga att et finns ingen bättre person än henne! Hon är så omtänksam och sätter alltid andras behov före sina egna. Jag började gråta sådär hejdlöst igår delvis för att vi pratade om Corona och jag insåg hur jävla mycket ja saknar henne, men också just för att jag inte kan förstå hur man kan vara så snäll som Monica. Hon bryr sig verkligen om andra. Hon köpte till och med presenter till mina föräldrar när de fyllde år! Hur många tränare gör det?! Och ringer bara för att höra hur man mår. Allt var så rörande det hon sa "Jag vill att du ska veta att jag finns här. Jag tycker det är viktigt att som tränare vara såhär nära mina elever och deras familjer. Jag tänker så mycket på dig och på Corona för jag tycker så mycket om er. Det var verkligen tråkigt att det skulel sluta såhär för Corona var ju en sån otrolig häst både personlighets- och gångartsmässigt. men nu har hon det bra. Jag vet hur du känner. Det är hemskt att ta bort en vän sådär, man fäster sig så lätt. Det här har varit en jobbig vecka för mig också och jag känner mig cokså lite till skuld att jag inte såg något. Men du red henne så bra så hon var så mjuk och fin och hon gjorde ju verkligen sitt bästa och var så arbetsvillig." osv. Tårarna bara rann. Monica är verkligen underbar! :)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback