Två veckor

Två veckor har nu gått, men det känns som en evighet. Dagarna utan dig är så fruktansvärt långa. Jag vet inte ens varför jag bryr mig om att gå upp på morgonen. Du var mitt allt. Du var mitt livs låga, min bästa vän. Du gjorde tuffa dagar till en dans på rosor. Vad som än hände så visste jag att du var den som alltid fanns där. Jag vet att du alltid gjorde ditt bästa, för det var sådan du var, arbetsvillig och ville bara det bästa för alla andra.Trots att du hade så ont så gjorde du allt för att i alla lägen göra som jag sa. jag kan inte säga hur ledsen jag är att jag inte såg det tidigare, men jag hoppas du är glad att jag nu har hjälpt dig vidare. Jag saknar dig så himla mycket Corona. Mitt hjärta är tomt och det är ingen annan som kan fylla det. Ingen kan någonsin ersätta dig Corona. Det vi hade var speciellt, något jag aldrig upplevt förr. Vi hade en sådan kontakt så att det kändes som att vi var del av varandra. Jag försöker vara stark för jag vet ju att du har det bra. Men så fort det blir tyst och jag tänker på dig så börjar tårarna rinna. Jag ville inte att det skulle sluta såhär. Jag saknar dig.

Darling, I will always love you <3

image169

Kommentarer
Postat av: Sara

:)

Postat av: Stina

Halluu :)

2007-08-13 @ 21:04:18
Hemsida: http://sstinaa.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback