tandborstproblem

Jag har alltid ansett mig själv ha ganska bra minne. Nu börjar jag undra. Jag kan komma ihåg datum och dagar hur bra som helst, det känns liksom. En sak som jag har jättesvårt att komma ihåg, är vilken färg jag har på tandborsten! Alltså, jag vet att det låter som världens mest oseriösa och konstiga problem, men det är verkligen jobbigt. Jag byter tandborste ungefär 2-6 gånger i månaden, helt enkelt för att jag inte kommer hiåg vilken som är min! Ska det verkligen vara så svårt att borsa tänderna? Nu ska jag göra ett nytt försök, så får vi se hur länge jag har kvar den här tandborsten. Nu är den GRÖN!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, jaa, det där med tandborstar ställer till med en hel del problem. Jag håller tummarna för att det går bättre den här gången :) Ha en bra kväll


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback