Sjuk?

Det känns som att jag håller på att bli sjuk. Jag kände det redan i fredags tror jag. Men idag är det värre. Jag är verkligen hängig, trött och har ont i både huvudet och halsen. Men jag får inte bli sjuk!! Jag blir aldrig sjuk, det blir jag bara inte. Jag har inte varit sjuk på 4 år och då gjorde jag mig själv sjuk genom att jag var så himla orolig/spänd för en sak som hände då. Innan dess var det magsjuka i Thailand ett år tidigare. Så jag blir inte sjuk speciellt ofta. Jag vet inte vad man ska göra när man är "sjuk". Jag är 100 % beroende av att röra på mig och blir extremt rastlös annars. Nu får jag ju inte träna "/ Jag som tänkte köra backträning idag. Jag behöver verkligen det, Lidingö är alldeles runt hörnet och jag är så absolut inte redo. Jag blir så stressad av det här "/ Men nu ska jag inte ta ut något i förskott, jag kanske blir bättre framåt eftermiddagen. Trots allt så blir jag ju inte sjuk.

image227

Kommentarer
Postat av: ebba

Alla är sjuka nu. :/

Postat av: ebba

Tyvärr. Speciellt eftersom det är så satans kallt..

2007-09-09 @ 09:47:39
Hemsida: http://www.omebba.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback