18-års fest

Martin Nyberg fyllde 18 år igår, så han bjöd till fest. Kom dit runt sex tiden och hade kul från första stund. Det var verkligen en sjukt värd kväll! Sen mådde jag dåligt, mycket dåligt. Men det är ju så det ska va, man ska ju må dåligt. Jag var långt ifrån ensam om att må dåligt kan jag lova. Shit vad galet det var! Och sjukt kul! Tråkigt bara att man mådde så jävla dåligt så jälva tidigt. Ebba pallade inte med det tillslut och ville, för att citera, "fly". Haha. VI började dra hem med Erik Pettersson, men när han gick och pissade så fortsatte vi, haha, så tillslut var vi hemma hon mig och slaggade i källaren.

Tack för en sjukt kul kväll Martin! <3

Fille är pepp :D

Martin är pepp! :D

Abbe är pepp! :D

Ludde är peppast av alla! :D

23 Jaque! ;D

Abbe häver

Jag och Armin

Adam och Hampe

Joel

Hampe och Pau ;D

Jag och Fille är peppa som fan! :D

Ludde och Axel och lite Martin

Muffe, han fyllde ju också år, så han fick en liten present av oss :D

Jag, Armin och Ebba

Armin bråkade med mig, han brottade ner mig och hällde grogg över mig och massor :(

Adam, Hampe och Matte är glada :D

Tjaa Abbe

Ni är så söta! <3

De är galna!

Jag tycker om dig Paaaaau<33

Ni är bra ni tjejer <3

Olle som man brukar se honom

Vi är gladaaa :D

Olel och Ludde <333

ÄLSKAR den här bilden!! <33

Såhär såg man ut dagen efter då. Skapligt pigg och fräsch. Fick visst hem Joels tröja, utochin och allt :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt värd kväll! :D <3

2008-08-24 @ 01:03:07
Postat av: Ebba

Sjukt värd kväll! :D <3

Postat av: Linnea

Jaaa! Bästa kvällen lätt asså! :D

2008-08-24 @ 08:13:14
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback