Batman

Okej, nu ska jag berätta en ganska jobbig sak, men ändå rolig, och framför allt typiskt mig. Igår köpte jag nya strumpbyxor. Alla vet ju att strumpbyxor inte håller speciellet länge, och efter att ha sytt igen hålen på alla mina andra x antal gånger tyckte jag att det var dags för ett besök på Lindex efter att ha tiggt lite pengar från päronen. Ja, så köpte jag strumbyxor som sagt, 50 kr som jag vet kommer behöva läggas ut snart igen. Anyway, igår kväll packade jag väskan för att jag skulle dra till gymmet direkt på morgonen. Jag var för en gångs skull duktig och gjorde detta kvällen innan och inte de fem sista sekunderna innan jag måste springa till bussen. Sådär kvart över sex satt jag på bussen ner mot stan överlycklig för att jag för första gången inte hade glömt något, för det händer ju alltid, vanligast är nog saker som bh, hänglås, tvål osv. vid nio tiden sådär när jag hade duschat och så märker jag till min stora besvikelse, men inte förvåning, att min väska inte innehåller strumpbyxor av något slag. Fan. Jag blev faktiskt riktigt trött på mig själv den här gången. Ibland orkar jag inte med mig själv. Ja, så fick jag vänta en timma på att stan skulle öppna så att jag kunde gå och köpa strumpbyxor för 70 spänn som jag egentligen inte har. Det var ju kul. Men rolig historia iaf.

Under kvällen har jag suttit fastklistrad i biostalongen tillsammans med Axel och Armin framför Batman! Tjooohoo, jag älskar ju sådana filmer, och det här var inget undantag! Det var verkligen en av de bästa filmerna jag någonsin sett! Utan överdrift. Den var svinbra! Genialiskt skriven och inte det minsta förutsägbar, en klar tia. Se den!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback