Chillkväll

Chillade med Ebba igårkväll. Det var riktigt naaaajjjs azz. Efter en lång dag med tunga moln och mycket regn klarnade det upp och solen kikade fram. Sådana händelser ska man ju självklart fira! Vi satt och lyssnade på massa bra musik, käkade chokladbollar och drack festis ;D Det är verkligen så det ska vara.

Idag har jag då havt två lektioner, mina två första lektioner den här terminen. Rätt skönt att ha något att göra i skolan faktiskt. Det är ju tråkigt att bara sitta och göra ingenting när alla andra har lektion. Idag har vädret gått tillbaka till att vara deprimerande, synd. Till min, och eran, tröst kan jag berätta att på fredag då ryktas det om blå himmel, sol och sommarvärme. Det ni! Det blir nice ;)


Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha, igår asså.. HA HA! KUL :D Ser fram emot solen :) <3

Postat av: Linnea

Det var så jävla roligt! Verkligen roligaste på länge, asså, MIN VÄSKA!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Det var så himla kul, jag garvar bara jag tänker på det! Solen är på g, TJOOHOO :D

2008-08-28 @ 08:57:09
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback