En kväll att se fram emot

Så har ännu ett OC-marathon genomförsts. Dock var det nog jag som var tröttast den här gången, hehe. Men jag sov i alla fall inte mer än någon halvtimma, så jag är rätt nöjd med min insats ändå. Tog första bussen hem kring kvart i sex imorse. Krashade på sängen vid halv sju-sju och satte väckarklockan på elva för att få 4 timmars stadig sömn innan jag skulle hjälpa mina föräldrar att måla fönster. När jag släpat mig upp ur sängen och börjat laga frukost säger mamma att det inte blir någon målning, eftersom det regnade. Då hade jag alltså gått upp i onödan, men jag pallade inte gå och lägga mig igen. Sen har jag gjort något som ni förmodligen aldrig skulle gissa på, för det är något jag verkligen inte tycker om. Jag har faktiskt varit ute och gått! Jag hatar verkligen att gå, det går alldeles för långsamt! Jag vill ha fart och tempo, jag vill att något ska hända. Men idag blev jag så himla sugen på att springa så jag nästan inte visste var jag skulle ta vägen. Eftersom jag nu inte kan springa, så tänkte jag att en promenad kanske skulle stilla suget. Det var faktiskt helt okej ändå. Det är ju inte ens i närheten av att springa, knappt så att jag vill nämna det i samma mening, men jag antar att det är bättre än inget, det duger i krig så att säga.

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från målaraffären, sen ska vi åka ut till stallet en sväng. När jag kommer hem igen ska jag till Ebba och vi ska ha en helkväll med bara bra saker. Det kommer bli så jävla naaaajjjjjs azz!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag ler!!

Jag längtar som faaaaaaaaaan (azz) tills ikväll! Ska bli galet nice. FIIFAN!! :D <3


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback