Inget skulle bli som förr

Ni förstår inte hur totalt förvirrad jag är av dagar, tider, dag och natt. Jag har inte längre någon dygnsrythm. Det är oftast 2-4 gånger i veckan som jag håller mig uppe i över ett dygn. Jag sover väldigt lite. Jag sover när jag hinner och när jag kanske inte borde. Alla mina kompisar har vänt på dygnet, sovet hela dagarna och är uppe hela nätterna. Själv kan jag inte göra så, för jag måste till stallet. Jag säger inte det här i någon negativ mening, jag bara konstaterar. Jag måste till stallet, så jag kan inte sova hela dagen, inte för att jag tror att jag skulle kunna det heller, för inners inne är jag ju faktiskt en morgonmänniska. Från det ena till det andra. Igår träffade jag Lise och Sarah en sväng på stan och snackade om lite kul grejer. Sedan åkte jag ut till stallet och kom hem vid halv nio typ. Senare gick jag ut och träffade Ebba i regnet, vi drog oss sakta emot mig och så var vi med Armin och Axel, spelade kort. Ebba och jag förlorade. Sedan ringde vi Nicke och Isse, så drog vi alla till Shell. Ingen köpte någonting, men det var en trevlig promenad. När vi kom tillbaka chillade vi lite, fixade mat och var ute en sväng. Det var en nice kväll. Kom i säng vid halv sju för att behöva gå upp 4 timmar senare. Nu måste jag kila, stallet väntar.

Btw fick ett samtal från skolan nyss. Kändes jättekonstigt måste jag säga. Tillbaka till verkligheten. Jag kommer få ett TUFFT år, jag vet det. Jag vet däremot inte hur jag ska palla.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jag fick också samtal från skolan idag ;)

Klart du kommer få det tufft, så många extra kurser som du tänkt att läsa. Helt galet (bra) av dig att ta dig an allt. Men jag tvekar inte en sekund på att du kommer klara av allt perfekt. Du är en kämpe!

Postat av: Linnea

Du fattar inte hur skönt det är att få höra sånt där Isabelle! Det får min "trean ångest" att förvinna! <3

2008-08-13 @ 16:14:53
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se/
Postat av: Anonym

linnea.. du måste vända tillbaka dygnet och och sen peppa upp dig rejält och köra fullt ös med skolan nu :D kommer gå greaat. du är smart linnea, så bara du går in lite för det kommer du ha jättelätt för det. jag lovar. kämpa kämpa nu du ångrar dig INTE om tjugo år!

2008-08-14 @ 19:59:43

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback