Så var det ny vecka igen

Idag har jag då inte haft några lektioner, som vanligt. Självklart har jag ändå varit i skolan, druckit kaffe och umgåtts med mina kära vänner, haha. Imorgon, då måste jag ändå få ett schema, det hoppas jag verkligen. Det har hänt en sak också som har gjort att det kommer bli lite jobbigt för mig de närmsta veckorna, dock jag jag inte berätta vad, inte här iaf. Jobbigt är det iaf, men det är väl så det ska va antar jag.

Ikväll ska jag på bio med min kusin, min mamma och min faster. Det var oväntat va?! Hahaha, jag känner mig inte direkt pepp på att gå. Mamma Mia ska vi se, inte alls min typ av film, men ibland ska man väl va lite trevlig och social också.

Igår var jag med Ebba, så träffade vi Axel, Ludde, Konkan, Olle, Muffe mf, så vi chillade med dem ett tag. Mot kvällen drog jag och Ebba hem till henne en stund och så smög vi ut igen och softade. Det var västa fin himmel! :D


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback