Skolstarten

Så var skolan igång igen då. Okej, det där var väl inte riktigt sant. Idag har det bara varit lite nollning, väldigt lite. Vi skulle bara snacka med dem lite och få en liten mjukstart. Jag skulle träffa faddrarna klockan nio, men kom typ tio, men jag hade bra anledning för en gångs skull! Jag åkte till skolan med Ebba för att hon skulle snacka med Basse om att hon ville byta till Infokomp! Såklart var vi lite senare än vad vi hade planerat, när vi kom fram drack vi kaffe ett tag och sen var vi tvugna att vänta på att Basse skulle snacka med en annan. Okej, för att sammanfatta lite nu, Ebba går nu i Mp1a på Infokomp! :D Det ska bli nice att ha henne på skolan! Så är det ju massa annat kul folk som har börjat på min kära lilla skola, bl a Paulina, Axel, Erik, Julia, Vincent och Ludde Låda ;)

Efter "skolan" följde jag och Pau med Ebba till Folkunga för att hon skulle skriva ut sig. Sedan käkade vi på Five Tastes. Med mat i magen begav jag mig till stallet, och det här var det som mest gjorde att det kändes som skolan verkligen är igång. När jag liksom är i skolan och direkt efter tar bussen till stallet, jag vet inte, men det är en speciell känsla. Så ska jag berätta något ännu roligare. Idag har vi tagit in höstens första hösilagebal!! Det luktade så himla gott när jag kom till stallet! Jag trodde jag skulle dö, den lukten alltså, älskar den! Jag kännde att jag hade kunnat vara i stallet hur länge som helst! Den känslan är härlig!

Nu blir det väl att knoppa då, för imorgon är det skola igen.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback