Stjärnorna finns här

Både fredag och lördag blev trevliga kvällar. I fredags var jag och Ebba ute och softade i Vidingsjötrakterna och så. Igår var jag med Ebba, Paulina och Adam. Vi satt och gömde oss för regnet under ett tag. Det var rätt mysigt faktiskt. Regn är ju faktiskt mysigt, så länge som man inte blir blöt. Efter några timmar började det dock bli kallt så jag, Ebba och Pau drog hem hit, så fixade vi mat och så. Sen tittade vi på 8 Mile, men jag tror inte att någon såg klart den, jag somnade i alla fall långt innan slutet :P Nu ligger Ebba och Pau utslagna på golvet medan jag är pigg och alert och mer än redo att hälla i mig en kanna kaffe, så det ska jag göra nu. Det blir najs azz.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det har verkligen varit en trevlig helg! :) Nu ska jag sätta på kaffe och bara njuta:)


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback