Träning

Igår mådde jag åt helvete. Det är väl ungefär så jag kan beskriva det. Men som sagt, man ska ju må dåligt. Jag skulle egentligen träffat Isabelle, men jag klarade inte av det :´( Jag kommer sakna dig när du flyttar!! <3 Idag blev det upp tidigt, men jag var inte så trött faktiskt, kom i säng rätt skapligt och sov bra hela natten. Fett skönt var det! Så bar det av till stallet för att fösöka hanskas med en galen häst som inte ville vara kvar själv i stallet när alla andra fick gå ut i hagen, hehe. Det gick bra tillslut, så kom Monica och det gick svinbra att träna idag! Helt otroligt bra, det var som att alla poletter föll på plats och allt bara funkade. Jag bahövde inte göra annat än att tänka på det jag ville så gjorde hon så. DET är en härlig känsla!

Naaaaaw, min söta lilla fina häst <3 Unique, du är speciell, du är unik.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha man ska INTE må dåligt ,



MAN SKA MÅ BRA OCH VARA LYCKLIG :)då är livet som bäst!

2008-09-02 @ 20:03:23

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback