Vi lever ett gott liv

Det kanske är dags för en liten update på de senaste dagarna. Som ni kanske märker blir det inte mycket bloggande nu förtiden, men jag hinner inte. Jag är ju aldrig hemma, men det är skönt, kul. I onsdags var jag med Ebba, Armin och Ludde. Vi satt nere i källaren med datorn och lyssnade på massa bra musik och tittade på konstiga klipp på youtube. Rolig kväll var det verkligen! Somnade någon gång runt sju och gick upp 4 timmar senare för att bege mig till stallet. När jag var klar i stallet tog jag bussen tillbaka till Linköping, för att direkt ta bussen till Rimforsa med Ebba. Så det blev chill med Ebba, Lise och Sarah. Niceeee :D Idag när jag kom hem blev det att skynda till stallet och nu sitter jag med Julia och Vincent och väntar på Ebba.

Ska kila nu då :)





Kommentarer
Postat av: Ebba

Nice azz! :D

Postat av: Anonym

duschar du inte mellan :P

2008-08-16 @ 14:35:42
Postat av: Linnea

Inte mellan stallet och Rimforsa, då bytte jag inte ens om, men innan Nykvarn gjorde jag ju det. Vaddå då?

2008-08-16 @ 14:57:31
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback