Jag kan inte blunda för vad jag ser, när de bygger sina rikemansgetton

Igår tog jag en riktig lång dag i stallet. Eller okej, jag var inte där så jättelänge, men jag gjorde massa nytta, sådant som jag annars bara skjuter upp. På 4 ½ timmar han jag rida och göra alla saker jag gör annars, putsa, bada Unique och tvätta. Jag tycker det var rätt bra jobbat! När jag kom hem efter att ha slitit i stallet och bara ätit några falaffel på hela dagen, så var jag hungrig, så jag fixade lite käk och när jag skulle börja äta precis ringer Ebba och frågar om jag vill vara med henne och Armin. Det lät ju nice, så jag käkade lite fort och gav mig sedan av för att träffa Ebba vid Hydro, så softade vi ett tag tills vi träffade Armin. Kvällen spenderades hos Ebba. Det var så jävla naaaajjjs azzzz. Så har vi lite planer inför veckan som skulle vara så jävla kul, måste bara hitta ett sätt så det kan bli så. Fan, då får man ligga i.





Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback