Nykvarnsfestivalen

Igår var det Nykvarnsfestivalen. Det blev en jättebra kväll faktiskt! Det började med att Julia och Vincent kom hit, och efter en stund även Ebba. Vi drog ner till stan för att förfesta lite hos Danne. Så chillade vi där ett tag, lyssnade på Ebbas brända skiva och så :D Så drog vi ut, mot stångebro och minglade bland allt folk. Ebba och jag tappade bort de andra, eller så skulle de göra något, jag kommer inte ihåg. Jag kommer inte ihåg för att jag bara inte gör det och inte för att jag drack för mycket, så tro inte det. Jag hade inte ens någon dricka med mig. Anyway, vi träffade Kokan, Adam, Axel och co. Så vi hängde på dem. Ja, vad hände mer. Fick höra historien om Martin, Hannes och Hampus som hade lite otur. Så var det typ bråk, mellan Mattes brorsa och någon som kasta en flaska på honom, men polisen kom. Vi chillade ett tag och tillslut var det bara jag Ebba och Ludde kvar. Då smög vi bort till några kullar och chillade där ett tag, tills vi drog till Kebabbaren där bla. Jaque, Olle, Axel, Pau mf var. Så var det jättesorgligt att falafeln var slut :( Men jag överlevde. Så blev det att traksa hemåt, vilket har hänt väldigt många gånger den här sommaren. Det blev ett tidigt avslut på kvällen, kom hem redan klockan 4! Det ni! Jag bestämde mig för att sova så jävla länge jag bara kunde, eftersom jag har sovit alldeles för lite på senaste. Igår märktes det verkligen, för jag hade jätteont i huvudet och var så himla slut i kroppen, hjärnan. Idag sov jag till halv två, 9 ½ timma. Det fick räcka.

Idag skulle jag egentligen på 18-års fest hos Johanna och Anna, men jag klarar verkligen inte det. Förlåt tjejer. Men jag pallar verkligen inte. Det har kommit ikapp mig nu, hårda nätter och för lite och för oregelbunden sömn. Jag behöver en dag att vila. Den dagen är idag. Jag har gjort något VARJE dag, hela sommarlovet. Jag var varit ute sent varje kväll, jag menar verkligen varje kväll. Idag måste jag vila. Jag tror jag går sönder annars. Snart ska jag ut till stallet, jag ska gå en långpromenad med Unique, det ska bli kul. Då blir man avslappnad och lugn. Sedan ska jag bara vara hemma, jag ska göra sådant jag älskar men aldrig hinner med nu för tiden. Jag ska rita, skissa, jag ska läsa, jag ska skriva, plocka med lite design på datorn, se på film, jag ska tänka, bara vara, lyssna på bra musik, chilla. Gaah, det låter så himla härligt så jag kan knappt vänta tills jag har skrivit klart den hör meningen så jag kan sätta igång med allt, ja, ciao.

Kommentarer
Postat av: maria

linnea det var agees ago :(

hur är det? såg dig inte på nykvarn :(

hur går det med unique?

puss<3 / mary

2008-08-16 @ 21:44:59
Postat av: Linnea

JAG VEEEET!! Alltså det var verkligen för länge sedan!! Det är faktiskt jättebra med mig, och jättebra med Unique :D ÄNTLIGEN! Vi måste ses SNART! Saknar dig MAAAAAAAARY <333

Postat av: Johanna

Det är lungt nea :-) Hoppas du är lite piggare nu! Saknar dig!

2008-08-19 @ 10:28:26

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback