Update

Lite dåligt med uppdetering här märkte jag. Men allt har gått i ett som vanligt, så jag har inte hunnit med riktigt. Fredagen blev inte direkt som planerat, haha, men det blev riktigt kul i alla fall, speciellt när vi kom hem till Ebba. Sov där ett par timmar och traskade hemåt framåt halv elva. Igår blev det en snabbis ute i stallet och så drog jag till gymmet. Det var inte igår! Jag har verkligen inte haft tid, det är det. Och så har jag ju vilat också för att knät ska bli bra. Jag måste säga att för att ha levt så dåligt som jag har i sommar så gick det otroligt bra att träna! Konditionsmässigt var jag i princip som jag var förut. Okej, lite sämre, men inte så farligt. Styrkemässigt kände jag mig verkligen svagare. Jag klarade ju samma vikter som förut, men det gick inte lika lätt.

När jag kom hem från gymmet han jag inte mer än att hoppa in i duschen förrän Ludde ber mig komma till Majelden. Så jag slänger på mig de slappaste kläder jag hittar, struntar i att sminka mig och drar iväg på cykeln. När jag är i Majelden, ber han mig komma till stan istället, så jag trampade vidare, så träffade jag Ludde, Muffe och Konkan. De frågade om jag ville hänka hem till Ludde sen, så det gjorde jag. När vi var där ringde jag Ebba, så kom hon också dit. Så chillade vi, spelade lite tv-spel, tittade på film och sådär. Nice azz. Drog hem någon gång vid 12 och kom hem för en liten stund sedan. Idag ska jag bara ta det lugnt, åka ut till stallet och chilla. Vila. Softa.

Jag hoppas det går bra för Aina på sjukhuset Ebba <3

Kommentarer
Postat av: Ebba

: ) <3


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback