Ännu en spännande kväll

Okej, kvällen blev verkligen inte som förväntat. Helt stört sjukt asså. Det började med att jag skulle gå på bio, men eftersom Axel tappade bort sin plånbok så blev det inget. Istället hängde jag med Axel och hans klass mf. på deras nollning en stund. Så gick vi och träffade Ebba, drog till Stångebro där vi befann oss i ca 3 minuter innan vi gick därifrån igen. Vi drog till Tacobaren, så kom Axel, Armin, Hellman och Myran till oss, så vi hookade med dem. Stack till Yngves och så gick vi runt och softade, för det är så det ska va ju ;) När vi kom till rese valde jag och Ebba att stanna för vi kände inte att vi ville gå till Stångebro. Varför liksom? Palla alla fulla fjortisar som springer omkring. Mycket hellre sitta hemma och softa helt nykter med polare. Det är ju chill, och det är så det ska va ju. "Wisdom is better than silver and gold" som man brukar säga. Det stämmer ju faktiskt väldigt bra. Pengar är ju inte allt, "jag är inte fattig men jag är pank" som man också brukar säga. Vart var jag nu.. Ja, vi stannade på resecentrum medan de andra drog vidare. Sedan gick vi till parken mitt emot och satte oss på ett par bänkar. Sen var det inte kul. Det var fett läskigt och inte alls kul. Det är väl det enda jag tänker berätta om det. Lång historia kort, nu sitter vi hos Sarah, Ebba sover och  Sarah är ute på krogen, så okej, jag sitter här. Själv.

...men det är så det ska va ju

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det är precis så det ska va! :D Jag mår så jävla bra azz! :D

Postat av: Isabelle

Haha, du är så skönt slapp Linnea :D Om två-tre veckor så ska jag krypa ut från min borg... Hitta på något då?

2008-08-31 @ 08:01:03
Hemsida: http://isabellefriberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

JAAAA!!! :D Jag längtar tills dess, det är bara att säga till! :D

2008-08-31 @ 13:09:33
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback