Skidshopping

Internet la av imorse, därför har jag inte hunnit skriva förens nu, om ni undrar. Morgonen spenderades framför tvn med ännu mer Jackie Chan, kanske kunde ha gjort något vettigare, men ibland (läs alltid) är det skönt att ta det lugnt. Sedan ritade jag lite i och sådär efter att ha fått massor asiatisk inspiration. Fixade lunch, och fick verkligen är hemsk upplevelse. Sojafärs och dinkel med lite grönsaker och sådär gjorde jag. Sojan smakade KÖTT, alltså det smakade verkligen typ grillat, gris eller något. SÅ JÄVLA ÄCKLIGT! Eftersom jag inte hade någon annan bra proteinkälla hemma så slutade det med att jag fick hålla för näsan samtidigt som jag tvingade i mig den grissmakande sojafärsen. Usch, jag förstår inte att någon kan äta kött. Det är ju verkligen inte gott!

Det bar av till stan för att inhandla diverse saker till Vasaloppet. Hade tänkt köpa skidor, men jag köper det på Stadium i Tornby istället, för där jkan de byta bindningar och valla. För det gick jag inte tomhänt där ifrån. Jag köpte

  • Bra underställ
  • Funktionsmössa
  • Skidvantar
  • Midjeväska
  • "Lager 2 tröja"
  • Jacka
  • Byxor

Jag vågar inte berätta hur mycket det kostade, men det var inte billigt.. "/ Bilder kommer, snart. Stadiumbesöket gick snabbare än förväntat, vilket betydde att jag fick mycket mer tid på gymmet än beräknat. Eftersom bussarna till stallet inte går så ofta på söndagar, var jag tvungen att vara kvar länge. Tre timmar hängde jag på gymmet. Nej, jag överdriver inte, snarare underdriver, det var, vid närmare eftertanke, 3 ½ timma. Det var verkligen kul att träna idag! Tiden bara flög förbi på crosstrainern, och innan jag visste ordet av hade det gått 70 minuter. I stallet sedan blev jag nästan helt själv, skönt faktist, det händer inte ofta. I ett stall med omkring 30 hästar brukar det alltid vara någon där. En söndag kväll kanske inte är så lockade för de flesta.

image520

Kommentarer
Postat av: martina

men de är så goa ändå även om de har lite gula tänder ;P


Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback