Fysikomprov

Då var fysikomprovet gjort. Det gick väldigt dåligt. Som tur är hjälpte Anders mig lite, så jag kunde klara lite i alla fall. Jag hoppas verkligen jag klarar det, för jag pallar verkligen inte att göra om det en gång till. Men jag är ju lite störd som inte har pluggat något, utan bara hoppats på att jag den här gången kunde gissa lite bättre. Imorgon kommer det hit Infokomp elever från Malmö. De ska starta en egen Signerat Ung tidning, och ska kolla lite hur vi jobbar. Så då ska jag i alla fall snacka lite om illustrationer och så.

Ska iväg till Sya nu, ska rida själv idag.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Haha jag måste fråga dig en sak.. Eller rättare sagt berätta! :P

Postat av: Linnea

Oj, nu blev jag nyfiken! :P

2008-05-15 @ 21:14:43
Hemsida: http://linneadruid.blogg.se/

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback