Webdesign är farligt

Jag har extremt lätt för att fastna för saker. Fastna i mönster, rutiner. Om jag fastnar för något gör jag det så otrligt mycket att det tillslut går till överdrift. Det är så med allt; träning, musik, böcker, foto, design, illustrerande osv. Listan kan göras oändlig. Jag har svårt för ordet lagom. Jag är som en kamelont som anpassar sig till sin omgivning. Medelmåtta är inget för mig. Det ska vara allt eller inget. Om jag ska lära mig något så tänker jag lära mig allt inte bara flyta omkring någonstanns bland allmänt vetande. Just nu är webdesignen farlig. Datorn började lacka, pga för lite diskutrymme, vilket gjorde att jag vaknade upp ur min webdesignkoma som jag varit fast i några timmar och insåg att jag började skolan för en halvtimma sedan. Det blir ju lätt så ibland. Jag har som dagt väldigt lätt att sjunka in i saker och ting, fastna, bli besatt. Jag är besatt av att ständigt vara besatt. Kanske ska göra någonting åt det där en vacker dag. Men för tillfället är det dags att sörpla dagens femte kopp kaffe och återgå till webdesignen.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback