Kul kväll/natt

Ännu en gång får jag be om ursäkt för min dåliga uppdatering.  Sov ut igår, till tio sov jag. Drog till skolan halv elva, var där och sörplade kaffe tills jag skulle ha Webbtidnignen. Blev kvar i skolan ett bra tag, chillade med Ebba, Danne och Simon. Så ringde Emil och var allmänt flummig, så då blev jag med flummig. Det kan ju va varit allt kaffe som slog till också. Vem vet. Hängde med Simon och Danne på stan en sväng, flummade runt och blev ännu mer cp i huvet, hehe. Så träffade jag Ebba, satt och chillade ett tag. Strosade runt lite. Senare drog vi hem till Emil lite. Var där ett tag, sen drog Ebba hem och jag, Emil och Frida åkte till Ryd för att hämta upp Robin och Fredrik. Sedan åkte vi ut till stallet för att jag skulle fixa med Unique och kvällsfodra. När det var fixat och klart styrde vi mot Emils land. Långt var det, det tog säkert 1 timma och 15 minuter från stallet. När vi kom dit skulle vi knacka på hos grannen som hade nykeln. Självklart var de inte hemma, så vi fick åka hela vägen tillbaka igen. Hahahaa, men det var ju en utflykt. Vi drog hem till Emil, chillade där. Såg lite dåliga tv-program, lyssnade på musik och så. Jag somnade någon gång sent, vet inte alls när. tre kanske? halv fyra? vem vet. När jag vaknade var jag helt förvirrad och trött och visste inte vad klockan var så jag tog mitt pick och pack och begav mig till skolan. Lite sent, men bättre sent än aldrig, som man brukar säga.

Jag var varit seg idag. Väldigt seg. Och hungrig. Igår åt jag en halv tallrik gröt till frukost, sen åt jag en chokladboll som jag köpte på hemköp. Det var väl det jag åt igår, kort lista. Jag var svinhungrig när jag kom till skolan, så jag gjorde lite gröt och hällde upp en massa kaffe. Det var gott.

Nu är jag svintrött. Tänkte chilla lite nu, lyssna lite på musik och surfa runt lite planlöst på internet. Klockan sju ska jag gå och lägga mig tänkte jag. Det blir skönt!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback