High school musical


128810-26Den här filmen var på tv i onsdags. Jag ville se den då, men jag skulle ju se Victoria's secret fashion show så det fick bli att spela in :) Hur som helst, den var ju verkligen en riktig "töntig" film. Speciellt i början, då vardet nästan pinsamt att man tittade på den. Men efter ett tag kom man in i den och då blev den faktiskt lite bättre. Man måste verkligen vara på humör för att se den. Så där så man inte vill göra något annat än att sitta framför tvn med en stor kopp te. En musikal är det, som kanske hörs på namnet :P Den är ganska dåligt gjord, eller väldigt dåligt gjord kanske man ska säga. Man hör så himla mycket hur dom har klippt och fixat, lite komiskt faktiskt. Men over all tyckte jag att det var en ganska mysig film, men bara som sagt om man är på humör.
                                             
                                                   Den får 3p av 5.

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL VERKLIGEN SE DEN :'D

2006-12-29 @ 22:53:55

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback