The nightmare before Christmas

Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om den här filmen. Den var svår att komma in i och den    128810-27
kom aldrig riktigt igång. Många gånger ville man bara stänga av. Musiken i den var jättebra och gjorde att den blev mycket bättre! Jag hade faktiskt förväntat mig mer av filmen totalt sett då jag tycker att Tim Burton, skaparen av filmen, har gjort andra filmer av hög kvalité så som Batman, Batman Returns, Edward Scissorhands mf. Jag tror att filmen blirr bättre ju fler gånger man ser den, så jag kanske får ge mig på den ännu en gång? Filmen är inte riktigt tecknat utan det är som "dockor". Vet inte vad det heter, någon som vet?

Den här filmen får 3p av 5.

Skriv gärna vad ni tycker om ni sett filmen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

& denna tycker jag är lite gullig (A)

2006-12-29 @ 22:54:42
Postat av: Johanna

Ah! Det ar min absoluta favoritfilm, haha :) Kan alla sanger o allting utantill! Alskar Tim Burton o hans lite galna filmer ;)

Har du sett Corpse Bride?
Kram//Johanna

Postat av: Izabelle

Den filmen är gryyym! Skitbra!

2007-01-01 @ 12:05:36
Hemsida: http://mymusic.blogg.se

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback