22.50

Ja, jag fick ju min biljett såld iaf =) Så himla skönt!! Jag ville ju inte gå så då hade det nog inte blivit kul. Så snart ska jag sova då. Ska upp tidigt och träna imorgon. Länge sen Monica kom ju. Saknar henne <33

Imorgonkväll blir det fest hos Perra såklart =) Trevligt. Så då blir det att supa tills man stuper =P Haha. Kanske inte så mycket, men ja vi får väl se. Men det är lite panik med drickan, eller?

Hanna och jag har gjort ett avtal att om vi går till skolan hela nästa vecka så ska vi få åka till Paris och shoppa. <3. Fan va kul! men vi bestämde att vi får ta en dag ledigt om det krisar liksom.

Sen gjorde jag ett avtal med Eric också. Vi bestämde att om jag går till skolan hela nästa vecka så ska han inte köpa något godis och vara jätteduktig och inte prata på alla lektionerna. Så vi får väl se hur det går. Har ju fått lite motiovation iaf.

Men en hel vecka är jävligt tufft!!! Men jag ska försöka.

Godnatt.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback