=D Jag klarade det!!!

Jag har skrivit min svenskanovell!!! Fan va bra jag är!! =D Jag trodde inte att jag skulle klara det, men nu har jag gjort den! DEN ÄR I TID!! =O Den ska liksom läsas upp imorgon och den är klar idag! Jag vet att jag chockar er alla =P

Igår hade jag naturkunskapsprov. Det är inte direkt värt att nämnas. Det gick, hahaha!! inte så bra. Men jag hoppas på G. Isf är det det första G jag får nästan någonsin föruton två gånger i sjuan. Det käns ju inte så jättekul kanske. Men ändå, jag kan ju inte ränka med MVG på allting om jag aldrig gör något och aldrig är i skolan.

Hemma idag då. Det är skönt. Men jag måste ju plugga. Har ju gjort svenskanovell nu på morgonen iaf. Så är det bara att göra Rosa Park, Engelska filmreccensionen, plugga franskan, göra matte och komma ifatt i kemin och fysiken. Sen är det inget mer för idag!!  =D Undrar om jag kommer göra allt. Men franskan måste jag ju iaf. Prov imorgon.

Imorgon är det ju fest också ju =) Längtar! Mest längtar jag ju såklart till smirnoff ice ; ) haha men det är så gott!

Nej, nu ska jag jobba vidare. Men om ni har några tips till vilken linje jag ska byta så kommentera!! Jag måste få lite insperation!

Ha det bra!


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback