Filmkväll = )

Hallå : )

Igår var jag, Hanna och Becka på gymmet och tränade, det gick ju.. sådär : P haha, nej det var kul : ) Sen när vi hade tränat bort så många kalorier som möjligt gick vi och hyrde film och köpte chips och godis som kompensation : P haha. Sen åkte vi hem till mig och lagade mat och så. Så blev det film, Silent Hill och Aquamarine. De var ju lite halv dåliga, men vi brukar ju se ganska dåliga filmer : P
Så har vi lyssant på massor gamla skivor också. Nu lyssnar vi på Me&My. Gamla minnen!! HAHA!!

Snart ska vi och träna igen då : ) Vi har laddat upp med en stor frukost med både bovetegröt och jordnötssmör. Lite blandat alltså.

Idag komme Kristin : ) Hoppas det går bra!! Att allt är bra liksom. Så ska jag och mamma och handla på vägen ut : D Det ska ju bli kul ; )

Men nu måste jag göra mig iordning för gymmet = ) Ha det bra!!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback